duminică, 24 octombrie 2010

Imi place pe...

© Daniel Sroga | Dreamstime.com
Binenteles ca multi au vazut postarile de pe facebook legate de " imi place pe... jos/scaun/masa/ pat, etc" si va intrebati daca nu cumva toate fetele au inceput seria de confesiuni pe facebook.

Ei bine nu-i asa, toata treaba se vrea o campanie de constientizare asupra cancerului de san. Daca anul trecut a fost vorba despre culoarea sutienului si vedeam cum tipele posteaza culoarea doar, fara a da explicatii, anul asta s-au gandit sa spuna unde le place sa.... isi puna geanta. Asa ca nu va mai ganditi la prostioare.
Acum legat de campanie... presupun ca nici macar 10% din tipele care posteaza raspunsul nu se duc sa faca o mamografie. Cred ca o buna parte posteaza raspunsul pentru ca e "funny" si pentru ca multi nu stiu despre ce e vorba.
Intrebarea mea este: - Ce legatura are geanta cu sanii?!

7 comentarii:

Anonim spunea...

E un obiect strict feminin, banuiesc ca tu nu porti poseta. Atunci, find o campanie care-si doreste sensibilizarea privind cancerul mamar era normal sa fie folosit, la figurat desigur un obiect strict feminin. ;)

Alex Ciopata spunea...

Si crezi ca tipele care nu au idee la ce se refera acest mesaj au fost "sensibilizate" sa se duca la un control?
Am inteles ideea ca trebuie sa fie un obiect strict feminin, era normal dar... nu vad "mesajul de sensibilizare".

Sau sa inteleg ca daca o tipa vede la alta "imi place pe jos" zice: " bai tipei ii place pe jos, ia sa ma duc sa fac o mamografie".
Cel putin eu asa vad problema :)

Andera Y spunea...

Ahaaa! Deci asta pierd eu ca nu intru pe Facebook. Asta si Farmville.

Jderu spunea...

nu nu, farmville nu pierzi :))

Mama de Tudor spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mama de Tudor spunea...

Problema cu mamografia este alta Alex..si anume ca este recomandata dupa 40 de ani, iar tipele de pe fb sunt mai tinere (cred):)))
Pana atunci mergem la ginecolog la "pipait", eventual o eco.

Alex spunea...

Ideea e ca eu tot nu am inteles ce legatura are geanta cu mamografia si cancerul de san...
Si fara intentia de a fi misogin, sanii se baga in geanta si se merge cu ei la maomgrafie?

Inteleg ca trebuie facuta o vizita periodica la medic, si nu vorbesc aici numai de ginecologie si alte controale strict feminine, chiar este indicat din motive lesne de inteles.

Cred ca era mai potrivit si cu impact mai mare, daca, campania avea o imagine a unui san cu probleme si un avertisment. Si pot sa bag mana in foc ca s-ar fi implicat si barbatii ( macar teoretic le-ar fi sugerat prietenelor sau sotiilor sa mearga la un control vazand o imagine de genul acesteia:)

Acum inteleg ca sexul si tot ce tine de latura asta se vinde bine si are impact, nu si in cazul asta.