duminică, 8 august 2010

Dosarul numarul 3281+n

În ultima vreme, am descoperit că e mai uşor pentru unii să copieze informaţii, fotografii şi să le publice prin diverse locuri, să-i ridice lumea în slăvi şi să-i felicite pentru ceea ce nu au facut!

Nu mă deranjează faptul că-i felicită pe ei şi nu pe mine, nu am nevoie de aşa ceva, prefer să rămân undeva în umbră, însă mă deranjează faptul că acele persoane au ajuns să fie considerate "mari scule pe bascule" prin munca altora. Ce m-a deranjat la toata faza asta e că cineva a preluat un articol de-al meu " la virgulă" copiat şi postat pe un forum alături de fotografia aferentă articolului, pe care a urcat-o pe imageshack. Binenţeles că mi-am făcut cont acolo şi i-am facut observaţie celui care a postat că nu a specificat sursa, că eu am cautat informaţii pentru acel articol ceva timp şi că vreau să îmi fie respectată munca. Şi am specificat eu care este sursa articolului; acum descopăr că am fost banat pe acel forum pe motiv că fac reclamă :)) !!!
Hai că înţeleg, nu pot să dau cu pumnul în masă şi să cer celorlalţi să fie corecţi pentru că nici eu nu am fost şi nu sunt întodeauna corect însă atunci când mi-a fost facută observarţie am încercat să remediez problema. Dar ceea ce au facut ei... deja e prea mult, dau dovadă de nesimţire grasă şi obrazul lor este mai gros decat şoriciul de porc peste care s-au întărit câteva straturi de namol amestecate cu balegă!

Articolul înca există pe acel forum dar nu pentru mult timp...
Iar fotografia, la fel, era postată în acelaşi entry pe forum şi tot fară sursă, din contră chiar a salvat-o şi a urcat-o pe alt server. Am facut deja o plângere şi către imageshack.com

Deci omuleţii ăia sunt nişte proşti, inculţi şi analfabeţi, numai buni pentru un nou dosar la INSPU; mai grav e că aceste dosare "medicale" sunt publice.... nu o să vă zic adresa forumului pentru că nu merită nici măcar o singură vizită !

2 comentarii:

best hosting services spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Alex Ciopata spunea...

Ok, oferiti gazduire dar faceti spam !