luni, 31 mai 2010

Cum ies firmele din "criză"

Azi am primit un mail de la o firmuliţă unde am aplicat acum ceva timp pentru un job de graphic designer! Şi ia ghiciţi ce vor...

- o felicitare haioasa
- o felicitare aniversara
- un sticker auto
- un sticker pentru copii
- un sticker perete
- un logo

"Daca mai sunte-ti interesata in colaborarea cu societatea noastra va rugam sa trimiteti pana la data de 07.06.2010 aceste ilustratii in format vectorial"

Bravos domnilor, nu am auzit cuvântul PLATĂ pentru astea, şi daca vreţi să evaluaţi munca mea v-am pus la dispoziţie un portofoliu online, mai exact ilustraţiile care le vând pe site-urile de stocking! Hai că deh înteleg poate că ar fi meritat efortul dacă îmi cereaţi niste jpeg-uri; dar voi îmi cereţi pactic să muncesc pentru voi fară să platiţi!

Binenţeles că le-am trimis un mail înapoi prin care le multumesc şi îi invit sa îmi vizualizeze şi să evalueze portofoliul de pe site-urile de stoking... să vedem ce raspuns primesc acum, pun pariu că nu îmi vor răspunde!

Morala poveştii: Duci lipsă de idei? Postează un anunţ de angajare şi lasă-i pe alţii să muncească pentru tine, gratis, crezând ca îi vei angaja!

Niciun comentariu: